Upgrade je gratis weggever met deze 5 kenmerken.
In dit artikel ga ik dieper in op de befaamde gratis weggever, de freebie. Nu zul je misschien denken: “Oh laat maar, ik weet al wat dat is, ik heb
In dit artikel ga ik dieper in op de befaamde gratis weggever, de freebie. Nu zul je misschien denken: “Oh laat maar, ik weet al wat dat is, ik heb
“Ik heb net m'n website een complete make-over gegeven en ik blog iedere week, maar ik krijg nog steeds veel te weinig coachingsklanten daaruit. Ik heb ook geprobeerd om m'n
Veel coaches die vastlopen met hun praktijk, vragen zich vroeg of laat af wat ze verkeerd doen. Voornamelijk omdat ze heel erg hun best doen om coachingsklanten te krijgen, maar
Tegenwoordig krijg ik ontzettend vaak de vraag van coaches of netwerken via de chat, bijvoorbeeld via Messenger, Whatsapp of LinkedIn lucratief en vooral “done” is. In de zin van of
Er is een excuus, een smoes die ik regelmatig hoor van coaches die zeggen dat ze graag meer klanten willen en meer willen verdienen. Spreken we uitgebreid over wat ze
Bloggen? Voor veel ondernemende vrouwen geen probleem! De prachtigste proza schudden ze uit hun mouw. Lekker hun ei kwijtraken, wordt er gedacht. Maar vergeet niet: ben je ondernemer, dan moet
Buckley's hoestsiroop. Perfect voorbeeld van hoe je imperfecties omzet naar supersterke Marketing. Mensen doen graag business met AUTHENTIEKE mensen Over Buckley's zeggen ze doodleuk: smaakt smerig, werkt als een trein! Dat
Een van de vragen die ik continu krijg is: hoe kom ik nou top of mind bij mijn doelgroep? Dit is iets waar veel coaches wakker van kunnen liggen. Tijd
Dit onderwerp kom vrijwel ALTIJD op tafel bij mijn klanten: hun tarief. En de rode draad is: ze voelen zich onzeker en vragen zich af of ze niet te goedkoop